۱۳۹۳ خرداد ۱۵, پنجشنبه

ایرانیان و اسرائیل



  کشمکش اعراب با اسرائیل معضلی ست که بطور مصنوعی و برخلاف میل باطنی اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان وارد جامعه ما شده است. از بدو بنیانگذاری حکومت اسلامی این دشمنی، هسته دکترین حکام غاصب کنونی ایران شده و موجب خشم و نارضایتی ما از اسلامگرایان حاکم بر ایران گشته است؛ زیرا رژیم حاکم، امنیت ملی و مصالح ملت ایران را ابزار پیشبرد سیاست های منطقه ای حکومت و به سود اعراب کرده است. 

  موضوع تعیین کننده ی اصلی، تضمین بقای موجودیت دولت یهود در اسرائیل بعبارت دیگر در جهان است.
 دکترین دیپلماسی کهن ایرانیان از پایه بر اساس حفظ موجودیت دولت و ملت یهود استوار بوده و غالب ما ایرانیان به آن وفاداریم.

مشارکت گروههای تروریستی عرب درسرنگونی رژیم پیشین، بنیانگذاران حکومت اسلامی را به آنها وابسته و متکی نمود و بدینترتیب تسخیر مسجد الاقصی بدل به هسته سیاستهای منطقه ای اسلامگرایان گردید.




 معتقد ست، مسئله جنوب لبنان مورد توجه رژیم پیشین نیز بود. زیرا بخش کوچک شیعه نشین لبنان، مدام بدون در نظر گرفتن مصالح مردم آنجا توسط چریکهای فلسطینی اشغال و محلی برای حمله های نظامی و تروریستی به مردم اسرائیل میشد. در پی آن نیروهای نظامی اسرائیل بمنظور اقدامات تلافی جویانه به آنجا حمله یا آنجا را بمباران میکردند.
 دولت های عربی به سرنوشت این اقلیت مذهبی اعتنای چندانی نمیکردند و این حکومت ایران بود، که گاه درین مورد با دولت اسرائیل مذاکره و تعاملاتی داشت.

 در گذشته ی نچندان دوراساس دیپلماسی ایرانی بر حس دوستی و مودت با ملت اسرائیل و همسایگان عرب ما استوار بود. هیچگاه اختلاف حساب و مشکل نژادی نداشته و نداریم. از آنجاکه ایران در طی تاریخ دراز ماوای مردم کلیمی بوده است، در حقیقت مشکلی با پیروان دین موسی نداشته و نداریم.


در مورد جنوب لبنان لازم است اضافه شود، حمایت سنتی ایرانیان از شیعیان جنوب لبنان، بدانمعنا نبوده که ایرانیان از تحرکات تروریستی آنها در منطقه حمایت می کردند.
حزب الله لبنان یک پدیده نو و یکی از مخترعات مشترک تروریستهای عرب و حکومت ترور در ایران است.

 سلاح چریکهای حزب الله امروزه سینه ایرانیان آزادیخواه را نشان گرفته است. بنابرین حس همدردی گذشته ما با یک قوم مظلوم، کیفیتی متفاوت و مغایر با مسلح نمودن یک گروه تروریستی داشت.
حزب الله لبنان نابیناست و مردم ایران را نمی بیند! چشم خودفروختگان به پول و دست ملای تهران خیره شده. آینده قطعاً به زیان آنهاست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر