۱۳۹۲ آذر ۵, سه‌شنبه

چه کسی داد ایرانیان بی گناه را از پسر عموهای سامی خواهد ستاند؟

  بارها درهنگام گفتگو، پس از بکاربردن تصادفی واژه "نفرت"، بلافاصله اندکی اندیشیده و گفته خویش را بدینگونه اصلاحکرده ام که ، براستی نفرت در دل من ایرانی جائی ندارد ودربکاربردن این کلمه بخودی خود زشت وناپسند مبالغه بیجا کرده ام.
 میدانم معنی کینه چیست، لیکن بدون اغراق با چنین احساسی بیگانه ام. میدانم نژاد و اصالت چیست، اما به هیچ انسانی فخر نمیفروشم.
  با اینهمه اما دلی خونین و غمفگار دارم؛ زیرا شاهد متلاشی شدن چند نسل ایرانیان با شرف بوده ام.
 بخش بزرگی از خودآگاهی نسل من و نسلهای پاک و بیگناه ایرانیان از ایام کودکی بطور روزانه ومستمر، محکوم به تحمل دشمنی های اعراب و اسرائیل، اخبار جانکاه جنگها و تجاوزات مرزی، آدمکشی ها، تجاوز شنیع به خردسالان، آوارگی ملت ها، ترور و قتلهای وحشتناک درسرتاسر خاورمیانه بوده است. اینهمه اشاره ی کوچکی به رنجهای نابجائی هستند، که روح ما را کدر وروند طبیعی زندگی و راه آینده ما را تباه و حس خوشبختی ومیل به شادمانی را عنقریب در ما کشته اند!
  سردمداران اسلامپناه وغالبا عرب بن عرب جمهوری اسلامی و لومپن های سردمدار اسرائیل و شیوخ کشورهای تازه تاسیس پرمدعای حوزه خلیج فارس، نه آنکه بیگانه با راه سعادت و پیشرفت ملت بزرگ ایران بوده باشند، بلکه عملا نشان میدهند، که کمر به نابودی ملت ایران بسته و درسنگاندازی و توطئه علیه ملت ایران، همگی دریک سنگر و جبهه واحد هستند.
 کافی ست لحظاتی چند به این مسئله نگاه کنیم، تا بسرعت دریابیم که همه آنها در دشمنی با ایران و ایرانی یک اند!
  آنها در تبلیغات خود به جوان ایرانی القا میکنند، گوئی دشمنیشان با ایران، از آمدن خمینی به ایران آغاز و به این حکومت منحط محدود و منحصر میشود؛ لیکن این رسواترین دروغ است! آنها به شاه فقید و ایران آنزمان نیز در ازای تمام خدماتی که دولتهای ایران به آنها کرده( که در صورت لزوم به یکایک آنها خواهیم پرداخت) به آن رژیم وسرزمین نیز خیانتهائی کرده اند که در تاریخ ثبت و نگاشته شده و امروز براحتی قابل دسترسی جهت مطالعه هستند!
 اگر شهروند پاکباخته ایرانی آنها را متهم به تبانی و همدستی در راه فرسودن ملت ایران و تحلیل بردن نیروی انسانی، توان مالی، علمی و فرهنگی و غیره ملت ما  کند، مشکل کسی بتواند  به وی خرده گرفته،  یا دعاویش را که از عملکرد دیرپای این کوردلان عقبمانده استنتاج و استخراج شده اند را نفی کند. گوئی اینان در توطئه ای مشترک در پیشبرد هدف از میانبردن نیروی عظیم ملت ایران با یکدیگر مسابقه گذاشته اند.
 اهای یهودیان نژادپرست که قومتان از در جداگانه ای وارد شده! آهای مسلمانان فاشیست که جز الله تان هیچ خدائی را برسمیت نمیشناسید! آهای عربهائی که....  کجا خواهید توانست ملت نژاده ای که وجود شما را در طول تاریخ چنین تحملکرده و میکند در جهان بیابید؟
 شما پسرعموهائی که در احادیث مکتوبتان و با زبان خودتان خود را بروشنی چنان معرفی میکنید، که من ایرانی از استناد به گفته های خودتان و پیغمبرانتان و نقل آنها اکراه دارم... ایا سزای ملت بزرگی که شما را اینچنین حمایت و یا تحمل کرده این است؟
  متحجران اسلامپناه در کشور، همراه با اعراب جاه طلب خاورمیانه و سردمداران اسرائیلی  با ادامه بازی های مسخره و پوسیده ای که ریشه در منجلاب اختلافات قومی و مذهبی میان اعراب و یهودیان پسر عمو دارند، زندگی ما ایرانیان را تباه کرده اند!
 حکومتی را بما حقنه کرده اید که در ایرانیستیزی شهره آفاق شده است! تاکی عمر ملت بیطرف بیگناه ما آلوده درگیری پسر عموها و  زیر دست و پای اینان له و لورده شود...سرمایه هایش بر باد فنا رود؟ تاکی؟
 بیم اینان از ایران مدرن و مترقی و آباد چیست؟ شاید بخواهند در گذشته بمانند...بما چه!؟ -مَردم، مُردیم!  این داد نزد که بریم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر